• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Råd om hur jag samlar mina krediter på bästa sätt.

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
vet inte om jag vågar o får avslag??? måste bli av med onea och vivus betalar jag 3400 i förlänging varje mån.. går inte så länge till

När kan jag ansöka om på norwegian om jag får avslag hos nordea tror ni ???
Håller fullständigt med om att förlängningsavgifterna hos Vivus och Onea är fruktansvärda har du försökt få avbetalningsplan hos någon av dem?
 
Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 827
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Jag skulle då köra lendo...
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Med 415 tusen blanco redan kanske det bästa vore att utöka medlemslånet i stället för att söka ett nytt blanco med antagligen högre ränta än det befintliga medlemslånet eller försöka få avbetalningsplan hos Vivus och Onea.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 827
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Om Nordea beviljar så är det ju bra.. Det är dock en massa blanco så risken finns det avslås på den grunden
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Om Nordea beviljar så är det ju bra.. Det är dock en massa blanco så risken finns det avslås på den grunden
Bästa chans att få ytterligare blanco har han kanske hos Norwegian om det inte går hos Nordea men han har ju redan provat i oktober så det får väl bli nästa år eller när han får erbjudande från dem om att utöka. Svårt att veta vilket som är bäst att försöka hos om man ser till största chans eller lägsta ränta.
 
J

jjhhhnnnoooooooy

Gäst
Poäng: 0
förlåt men jag har sammanlagt 388 i blanco måste skrivit ngt fel men lånen är ungefär på de summorna.,, räntan kvittar nästan som det ser ut nu funderar på att prova hos norwegian igen??? dom kanske e lättare än nordea?? jag fick avslag hos norwegian pga dom va tvungna att se mer återbetalningsförmåga men nu har det gått två månadsbetalningar till sen jag provade
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Jag är ledsen men jag tror ändå att 2 månader från det förra avslaget är för kort tid för att få utöka hos Norwegian. Men du kan ju alltid ringa eller mejla dem innan du ansöker och får en till UC tagen.
 

Zantos

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
18 November 2015
Meddelanden
20
Mottagna reaktioner
4
Poäng
7
vet inte om jag vågar o får avslag??? måste bli av med onea och vivus betalar jag 3400 i förlänging varje mån.. går inte så länge till

När kan jag ansöka om på norwegian om jag får avslag hos nordea tror ni ???

När jag läst här på forumet så har jag fått uppfattningen att man åtminstone bör vänta i 1 månad innan ny ansökan.
 
J

jjjjoooooooooyoyoyooyhhn

Gäst
Poäng: 0
nu har jag väntat i 2mån,,, kanske jag kan prova på nordea och sedan norwegian direkt efter om nordea avslår?? elr kmr det höja procenten för mkt?
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
nu har jag väntat i 2mån,,, kanske jag kan prova på nordea och sedan norwegian direkt efter om nordea avslår?? elr kmr det höja procenten för mkt?
Bankerna "gillar" inte om de får den uppfattningen att du jagar lån som de kommer att uppfatta de som att du gör om du söker direkt efter varandra. Har du försökt få avbetalnnigsplan hos Vivus och Onea fick du det så kunde du prova igen längre fram att söka igen hos Norwegian.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp